Veelgestelde vragen

Producten
Ik heb een vraag over een bepaald product.

Neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Het kan soms gebeuren dat wij even geen voorraadmeer hebben van een specifiek product. Zodra wij het product weer op voorraad hebben kun je dit product weer op onze website bestellen. Kom dus gerust nog een keer terug. Wil je een reminder ontvangen zodra het product weer op voorraad is? Neem dan gerust contact met ons op. Dan sturen wij jou een mailtje zodra je het product weer kunt bestellen. 

Hoe werkt het betstellen?

Je klikt op de pagina van het product op de button toevoegen aan winkelwagen. Je kunt daarna kiezen om verder te winkelen of om naar afrekenen te gaan.

Je hebt een account nodig om bij ons te kunnen bestellen. Je kunt voordat je je bestelling afrekent een account aanmaken. 

Wij gebruiken jouw accountgegevens om jouw bestelling te kunnen afronden en bij vragen vanuit ons contact met je te kunnen opnemen.

Hoe kan ik betalen?

Klik op het winkelwagentje (rechts bovenaan de website) en klik op betalen. 

Je kunt bij ons met iDeal, Bancontact en Credit Card betalen. 

Lukt het betalen van jouw bestelling niet? Een aantal tips:
1. Mogelijk is er een tijdelijke storing bij je bank of creditcardmaatschappij. Probeer het later nogmaals.
2. Probeer een andere betaalmethode.
3. Probeer het via een andere browser, incognito scherm of een ander apparaat.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd en geleverd?

Alle bestellingen die op werkdagen voor 23.59 uur zijn gedaan worden nog dezelfde dag verzonden en ontvang je in principe de volgende dag in huis.  Bestellingen geplaatst op zaterdag en zondag worden op maandag of dinsdag bezorgd. Dit is afhankelijk van het afleveradres. 

Wij werken met verschillende vervoerders voor het bezorgen van jouw bestelling. Vanaf het moment van overhandiging van jouw bestelling aan onze vervoerder is de vervoerder verantwoordelijk voor het tijdig bezorgen van de door jou bestelde artikelen. Mocht in het bezorgproces van onze vervoerder vertraging optreden, dan vinden wij dat natuurlijk erg vervelend, want dat betekent dat jouw bestelling later dan gepland bezorgd wordt. Wij kunnen hier helaas niets aan doen. Hou daarom altijd je track & trace in de gaten om op de hoogte te blijven van de actuele leverdatum.

Je ontvangt van ons een email met de track & trace code zodra wij jouw bestelling aan de vervoerder hebben overhandigd.

Heel vervelend als je pakket niet bezorgd is, onze excuses hiervoor.
Er zijn een aantal dingen die je kunt doen:

  1. Bekijk de track & trace code van de zending.
    Deze heb je per mail van ons ontvangen. In de track & trace code vind je meer informatie over de zending en over een eventueel later bezorgmoment of een pick up point.
  2. Controleer het afleveradres.
    Kijk voor de zekerheid even of je het bezorgadres en de postcode juist hebt ingevuld. Deze is te vinden op de informatie bij de track & trace code.
  3. Vraag bij de buren
    Mogelijk was je niet aanwezig toen de bezorger langskwam. Wellicht heeft deze het pakket bij de buren afgeleverd of bij een pick-up point. Dit wordt meestal aangegeven bij de Track & Trace code en soms via een briefje dat de bezorger in de brievenbus heeft achtergelaten.

Geeft de track & trace code geen uitsluitsel over de bezorging van jouw bestelling? Neem dan even contact met ons op.

Ik wil een product retourneren, hoe werkt dat?

Heb je je product via onze website www.cricks.nl gekocht? Stuur je product dan retour naar CRICKS, Kamerlingh Onnesweg 2, 4131PK Vianen. 

Wij vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het om een andere reden wilt ruilen, neem dan even contact met ons op.

Het artikel mag alleen eenmalig gebruikt zijn. Om de aard, kenmerken en werking vast te stellen mag je het artikel eenmalig testen, uitgezonderd artikelen waarvan de verzegeling niet verbroken mag worden.

  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)
  • Artikelen die op maat/persoonlijk gemaakt worden
  • Artikelen die een beperkte houdbaarheid hebben
  • Artikelen die niet bij CRICKS gekocht zijn

Je kunt het product tot 30 dagen na aankoop retourneren. Heb je het product langer dan 30 dagen geleden gekocht? Neem dan even contact met ons op. 

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het omruilen van je artikel. De verzendkosten worden niet gerestitueerd.

Nadat wij jouw retourzending hebben goedgekeurd betalen wij het aankoopbedrag terug. Verzendkosten zijn uitgesloten van resititutie. 

Heb je een beschadigd of defect artikel ontvangen? Stuur het artikel binnen 30 dagen retour en geef daarbij de retourreden aan ons door.

 

Ik wil graag een beoordeling schrijven. Hoe kan ik dat doen?

Heel fijn als je jouw beoordeling achter wilt laten. Je hebt na je bestelling een email van ons ontvangen met een link naar het review- of beoordelingsformulier. Alleen mensen die een bestelling bij ons hebben geplaatst kunnen een beoordeling op onze website plaatsen. Heb je deze email niet meer in je bezit? Neem dan even contact met ons op. Wij sturen de email voor het achterlaten van een beoordeling dan opnieuw naar je toe.  

Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vraag hier niet beantwoord wordt. Wij kijken uit naar je reactie. 

Winkelwagen
Scroll naar boven