Retourbeleid

Wil je je artikel(en) retourneren? Dan kun je hier lezen hoe je dit kunt doen. Je kunt ook altijd contact met ons opnemen zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken waar jij happy van wordt. Wij willen tenslotte dat al onze klanten een glimlach op hun gezicht krijgen.

Wat mag je retourneren
Indien je een artikel wil retourneren, dan mag het artikel alleen eenmalig gebruikt zijn. Om de aard, kenmerken en werking vast te stellen mag je het artikel eenmalig testen, uitgezonderd artikelen waarvan de verzegeling niet verbroken mag worden.

Wat mag je niet retourneren

  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)
  • Artikelen die op maat/persoonlijk gemaakt worden
  • Artikelen die een beperkte houdbaarheid hebben
  • Artikelen die niet bij CRICKS gekocht zijn

Beschadigd of defect artikel ontvangen
Heb je een beschadigd of defect artikel ontvangen? Stuur het artikel binnen de retourtermijn retour en geef daarbij de retourreden aan ons door.

Retourtermijn
Vanaf de aankoopdatum heb je 30 dagen de tijd om je artikel te retourneren. Als deze 30 dagen om zijn, kunnen wij je helaas geen tegoed of geld terug geven.

Verpak je retourartikel stevig
Verpak je retourartikel in de originele doos/verpakking. Zorg ervoor dat het artikel bij retourzending niet beschadigd kan raken. Een beschadigd retourartikel kunnen wij niet vergoeden.

Verwerking retourartikel
Wij verwerken je retourzending binnen 30 dagen nadat wij jouw artikel(en) ontvangen hebben. Zodra wij jouw retourzending hebben geïnspecteerd, sturen wij een email om je te laten weten dat wij je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van jouw terugbetaling.

Kosten retourneren
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel(en). De verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de eventuele kosten van de verzending in mindering gebracht op jouw terugbetaling.

Terugbetaling
Nadat wij jouw retourzending hebben goedgekeurd betalen wij het aankoopbedrag terug. Het geld wordt op dezelfde rekening gestort als waarmee de aankoop is gedaan.

Wanneer betalen wij niet of slechts gedeeltelijk
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing):

  • Elk artikel dat niet in de originele staat en verpakking verkeert, is beschadigd of waarvan onderdelen ontbreken om redenen die niet te wijten zijn aan CRICKS.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Ruilen (indien van toepassing)
Wij vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het om een andere reden wil ruilen, stuur ons dan een bericht via de contactpagina.

Kosten ruilen
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het omruilen van je artikel. De verzendkosten worden niet gerestitueerd.

Ontvangst geruilde artikel
Afhankelijk van waar je woont varieert de tijd die het kan duren voordat je jouw geruilde artikel ontvangt.

Winkelwagen
Scroll naar boven
%d