Bestellen & betalen

Alle informatie over het bestellen en betalen van producten bij CRICKS.

Bestellen
Als je het juiste product hebt gevonden klik je op de button ‘bestellen’. Het product wordt aan jouw winkelmandje toegevoegd. Ben je klaar met winkelen? Klik dan op het winkelmandje. Hier zie je in een eenvoudig overzicht alle producten die je aan het winkelmandje hebt toegevoegd. Je kunt in het winkelmandje nog zaken aanpassen zoals bijvoorbeeld het aantal producten. Ben je helemaal happy met de producten in jouw winkelmandje? Klik dan op betalen.

Betalen
Wil je de producten uit jouw winkelmandje bestellen? Klik dan op de knop ‘betalen’. Je komt vervolgens in de beveiligde betaalomgeving waarin je kunt aangeven op welke manier je wenst te betalen. Je kunt bij ons met iDeal, Bancontact en Credit Card betalen. 

Zijn alle gegevens goed ingevuld en is de betaling afgerond?
Gefeliciteerd met je aankoop. Wij verwachten dat er nu al een smile op je gezicht verschijnt. En het goede nieuws is; wij gaan direct met jouw bestelling aan de slag en zorgen ervoor dat jouw bestelling de volgende werkdag bij jou wordt bezorgd. Bovendien ontvang je een track & trace code om je bestelling te kunnen volgen.

Problemen met betalen?
Lukt het betalen van jouw bestelling niet? Een aantal tips:
1. Mogelijk is er een tijdelijke storing bij je bank of creditcardmaatschappij. Probeer het later nogmaals.
2. Probeer een andere betaalmethode.
3. Probeer het via een andere browser, incognito scherm of een ander apparaat.

Geen account
Heb je nog geen account bij CRICKS? Maak dan eerst een account aan. Dit kan heel eenvoudig. Volg de stappen die worden aangegeven, vul je gegevens goed in en je account is gemaakt. Je kunt nu verdergaan met betalen.

Vragen?
Mocht je nog vragen hebben? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Scroll naar boven